poniedziałek, 28 grudnia 2015

Luźna notka

Z wymianka Bozonarodzeniowej jeszcze wszystkie kartki nie dotarły
 Do mnie też jeszcze nie dotarła czekam cierpliwie :))


Zapraszam  chętnych do Zapisywania sie na Robótkowy Hasiok




Do Doroty dziewczyny wysyłamy prezent bo 8 stycznia ma urodziny - to w ramach przypomnienia :)) 

Chciałabym się jeszcze pochwalić i Podziękować za kartki jakie dostałam,  sprawiliście mi radość i napełniliście moje serce otuchą że tradycja nie zginie. 


Od Lidzi z Misiowego Zakątku


Od koleżanki Oli


Od Przyjaciółki Izy 


od Koleżanki Joanny 


 od  Przyjaciółki z Piaskownicy Grażyny z dzieciaczkami 


 Od Anette z bloga 


 Od koleżanki Doroty 


 Od Koleżanki Wiolety 


Od znajomej  Zosi 


 Od koleżanki ze szkoły Anety 


 Od Marioli G uczestniczki wymianek na moim blogu 




od pani wychowawczyni ze szkoły Gastronomicznej 


CDN .....

3 komentarze:

  1. Ginie tradycja wysyłania kartek, ginie... Jeszcze trochę, to tylko rękodzielniczki będą je między sobą wysyłać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tradycja rzecz święta, więc ten ją doceni, kto w tradycję wierzy. Piękne karteczki dostałaś.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne karteczki dostalas.Widze ze jeszcze czekasz na karteczke wymiankowa Ja rowniez jeszcze czekam w tym roku poczta mnie bardzo zawiodla, a tak milo jest dostawac karteczki Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Życzenia Wielkanocne

Zdrowych Spokojnych Rodzinnych Świąt Wielkanocnych smacznego jajka wiosennego słoneczka na twarzy