niedziela, 6 listopada 2016

Robótkowy Hasiok - Listopad

To już przed ostatnia prezentacja Robótkowego Hasioka jak ten rok uciekł ....
Mój słoiczek godnie połyka i widać ze już za miesiąc będzie wystarczająco pękaty i że to juz konczy sie kolejny rok zabawy. Powoli szykujecie  do następnego Hasioka Robótkowego 2017  , mam nadzieje ze znajda się chętne uczestniczki do chwalenia się ile ścinek z prac ląduje w śmietniku.

 Niestety jedna z uczestniczek  Danusia już się z Nami nie bawi od 2 miesięcy  ale wiem ze kibicuje nam tam z góry i podziwia nasze prace





Mój prosiaczek też lubi jesień bo wyleguje się cały  dzień  przy ciepłym kaloryferze



4 komentarze:

  1. Reniu! Twój Słoiczek jest już prawie pełen, Widać dużo pracowałaś przez ten rok - Pozdrawiam Goraco

    OdpowiedzUsuń
  2. Świnkę masz :-) Dopóki nie kupiłam jednej Siostrzeńcowi, niespecjalnie za nimi przepadałam.

    OdpowiedzUsuń

Kartki wielkanocne 2024/2

 Kolejne kilka sztuk powstało.... Trochę trudno mi znaleźć czas na działanie bo życie ciągle rzucać nie przestaje cegiełek  mi pod nogi. Nie...